ME1 vv Sweel kampioen!

ME! ME1

ME1 vv Sweel kampioen!

De meisjes E1 van vv Sweel zijn op 7 november 2015 overtuigend kampioen geworden van de eerste klasse. De wedstrijd tegen de nummer 2 van de competitie, vv De Weide ME1, werd met maar liefst 8-1 gewonnen. Met 24 punten uit 8 wedstrijden en een indrukwekkend doelsaldo van 78 doelpunten voor en slechts 2 goals tegen zijn de meiden niet meer te achterhalen door de concurrentie.

Onder grote publieke belangstelling was van spanning nauwelijks sprake op het mooi aangeklede Alterbarg. Vanaf de eerste minuut waren de meiden in oranje zwart de bovenliggende partij. Toen de openingstreffer eenmaal gemaakt was, combineerden de meiden dat het een lieve lust was, wat resulteerde in een comfortabele 4-0 ruststand. Na de pauze werd de score verdubbeld.  In de slotfase slaagde De Weide erin de eer nog te redden, maar dit mocht de pret niet drukken. Wederom een prima prestatie van het jongste meiden team van de club, dat wekelijks goed verzorgd voetbal laat zien.

Na afloop werd het kampioenschap uitbundig gevierd, met champagne en vuurwerk! Uiteraard mocht een zegetocht door het dorp niet ontbreken.