Martin & Michiel en Leonie & Lisanne winnen Beach-toernooi

Martin Pronk en Michiel Hofman hebben zaterdagavond bij de mannen het Zweeler Beach-voetvolleybaltoernooi op hun naam geschreven. In de finale was het duo te sterk voor Jaap Haan en Joop Beukers. Op de derde plaats eindigden Twan Jalving en Sander Hartman. Zij verwezen de broers Siebert en Ruben Looije in een spannende troostfinale naar de vierde plaats.

Spannende damesfinale
Bij de dames ging de beker na een bloedstollende finale naar Lisanne Haan en Leonie Katerberg. Zij versloegen Ilse Nijenbanning en Robin Schonewille. De derde plaats ging naar Sanne Prinsen en Marleen Mensen, die in de troostfinale te sterk bleken voor Jessica Hilbrands en Maaike Lubberts.
Prachtige sport en veel sfeer op ’t Alterbarg
De ware technici onder de voetballers konden op t Alterbarg weer hun hart ophalen bij het altijd lastige voetvolleybal. De deelnemers zorgden zaterdagavond voor prachtige sport met tactische ballen net over het net, niet te halen boogjes in het uiterste hoekje van het veld en spectaculaire omhalen.

Bijschrift foto: De bedreven beachvoetvolleyballers Martin Pronk en Michiel Hofman waren zaterdagavond uitstekend op dreef. In de finale was het duo te sterk voor Jaap Haan en Joop Beukers. (Foto: Shelly Jonkman)

Bijschrift foto: Twan Jalving (r) en Sander Hartman houden de bal op kunstige wijze hoog tijdens het zeer geslaagde Zweeler Beach-voetvolleybaltoernooi, dat zaterdagavond op sportpark ‘t Alterbarg door leden van v.v. Sweel werd georganiseerd. (Foto: Monique Jonkman-Koolen)

Bijschrift foto: Lisanne Haan en Leonie Katerberg beklommen zaterdagavond bij de dames de hoogste trede van het erepodium. Geflankeerd door het duo Ilse Nijenbanning en Robin Schonewille, dat als tweede eindigde. Het brons was voor Sanne Prinsen en Marleen Mensen (ontbreekt op de foto).  (Foto: Shelly Jonkman)