Marnix Bakker verlengt zijn verblijf bij v.v. Sweel

v.v. Sweel heeft trainer Marnix Bakker langer aan zich gebonden. De oefenmeester uit Oosterhesselen heeft zaterdagavond tijdens de nieuwjaarsreceptie zijn contract met een jaar verlengd.

Bakker is bezig aan zijn tweede seizoen bij de club uit Zweeloo, dat in de 3e klasse C met twaalf punten uit negen wedstrijden de achtste plaats bezet. Dat zijn elf punten minder dan koploper Raptim.

Sweel hervat de competitie zondag 21 januari – ijs- en wederdienende – met een thuisduel tegen Beilen. De ploeg van Robert Bos staat zevende met vijftien punten uit tien duels.

Bij de foto : Marnix Bakker staat ook volgend seizoen onder contract bij v.v. Sweel. Voorzitter Anita Klingenberg is blij met de contractverlenging van de trainer-coach uit Oosterhesselen.