LOL Kinderopvang op bezoek bij FC Emmen

LOL Kinderopvang gaat met enige regelmaat met de kinderen op stap. Afgelopen vrijdag kregen ze onder tropische omstandigheden een interessant inkijkje in de keuken van FC Emmen.

De jonge garde van LOL Kinderopvang bezochten de ochtendtraining en betraden het hoofdveld van de Oude Meerdijk. Wie droomt er nu niet van een mooie loopbaan als profvoetballer? Een aantal kinderen van LOL Kinderopvang speelt in de jeugdteams van vv Sweel en waren dolenthousiast om de voetbalsterren van FC Emmen dichtbij aan het werk te zien, ter voorbereiding op het thuisduel tegen RKC Waalwijk (1-1)

Voor de jongste jeugd was het een interessant bezoek en uiteraard mochten ze ook even poseren met de voetbalsterren van FC Emmen.

Kick en Lev Hooge vielen helemaal met de neus in de boter. De fanatieke voetbaltweeling uit Aalden mocht op het hoofdveld ook op de foto met FC Emmen-mascotte SIBI. Een bijzonder moment: SIBI hulde zich speciaal voor deze gelegenheid met dik 30 graden op de thermometer in een tijgerpak.

Foto: Jan Anninga / Dagblad van het Noorden