Laatste bestelronde voor VV Sweel MUTA kleding voor het nieuwe seizoen!

De uiterste besteldatum voor een nieuwe webshop bestelling is  zaterdag 2 juli! (  week verlengd)

We hebben geen pas- trainingspakken meer, die zijn ingeleverd bij MUTA.

Aangeraden wordt om een jasje / shirt te passen van een teamgenoot.

Sokken en broekjes zijn in diverse maten, en meestal wel op voorraad. Gelieve wel via de website te bestellen.

De webshop van VV Sweel/MUTA kunt U vinden onderaan de website van VV Sweel, onder het kopje Clubweb shop MUTA webwinkel.

Ook merchandising van Supporters vereniging VV Sweel kunt U via de webshop bestellen.

Doorloop het hele bestelprogramma tot en met betalen. U krijgt als alles goed is doorlopen een bevestigingsmail.

De volgende bestelling gaat uiterlijk  zondag 3 juli !! naar MUTA, en wordt aan het begin van het nieuwe  voetbal seizoen uitgedeeld. Let daarom goed op de maat. Er zit dan ruim 6- 8 weken tussen de besteldatum en aflever datum.     ( groei etc.)

De volgende datum voor een nieuwe bestelling wordt  voor de winterstop gepland. Dus wees er nu bij.

Voor vragen over de kleding of bestelling, kan je altijd terecht bij de kleding commissie. email: kleding@vvsweel.nl

Verkrijgbaar zijn: VV Sweel tas, trainingspak, trainingsshirt korte mouw, trainingsstop, losse trainingsbroek.

TrainingstasTrainingspak VV SweelTrainingsshirtTrainingstop VV Sweel