Klussende B junioren

Zaterdag middag na het trainen zijn de mannen bij Wilfried op het erf bezig geweest om wat geld te verdienen voor het voetbal uitje.

Mooi om te zien dat bepaalde jongens in heel andere zaken dan voetbal talent hebben!
Er moest een afdak gesloopt worden, straat gelegd, dakplataan gesnoeid, vlonders demonteren, takken naar de paasbult, openhaardhout stapelen, weidepalen zetten, bladharken enz, Tja en alles kwam nog klaar ook.
Het was “bere” gezellig en er werd super samengewerkt.

Helaas gebeurde er ook nog iets vervelends.
Tijdens het hout stapelen kreeg Dennis K een blok hout op zijn neus, we hoorden een echte “krak” ……. bloedneus ……. naar de huisartsenpost, deze hebben het bekeken en hij moet maandag naar de huisarts, eerst moet de zwelling wat weg maar waarschijnlijk is hij wel gebroken!
Een vreselijke domper op de mooie middag.

We hebben wel met zijn allen (Dennis ook) even nagezeten en een patatje gegeten.
De verdienste was E 100,- en die gaat in de spelers pot van het voetbal uitje.

Bekijk hier een fotoreportage van de klusdag