Kerstactie 21 december

Beste leden van VV Sweel

Zaterdag 21 december is het weer tijd voor onze jaarlijkse kerstactie! Met alle senioren, JO19, JO17, MO17, JO15 en MO15-junioren zetten we ons in voor de vereniging door langs de deuren te gaan.

In overleg met de Coop verkopen we dit jaar geen mandarijnen meer.
Het assortiment bestaat nu uit: droge worst, Aelder notenmix, rode wijn, witte wijn en de VV Sweel shampoo. De prijs is nog steeds  € 4,00 per stuk, 3 artikelen voor € 10,00.

Net als in 2018 gaan alle teams met hun eigen voetbalteam aan de slag. De seniorenteams worden aangevuld met jeugdteams. Kom dus zoveel mogelijk met de auto om de jeugdleden te kunnen vervoeren. Neem ook een krat/doos/tas mee om de artikelen in te vervoeren.

Alle leden worden om 09.45 uur in de kantine verwacht. Daar geeft de voorzitter een korte toespraak en kunnen jullie het assortiment verdelen over de auto’s.

We willen graag 1 contact persoon per team. Met deze persoon kunnen we kortsluiten hoe de distributie verloopt. Het is de bedoeling dat er dit jaar 1 auto gevuld wordt met het assortiment. Deze auto gaat op een strategische plek staan. Vanuit deze auto kunnen de leden langs de deuren.

Zoals ieder jaar is er na afloop snert, tomatensoep en brood in de kantine. De ervaring leert dat de meeste groepen aan het einde van de ochtend klaar zijn en weer terugkeren naar het sportpark.

Voor een goed verloop van de actie is de hulp van iedereen hard nodig!
Vele handen maken licht werk. We rekenen er op dat je komt!

Ook dit jaar kan het weer zo zijn dat er teams ’s middags moeten voetballen. We gaan er vanuit dat jullie ’s morgens toch nog even komen helpen zodat er weer een mooi bedrag binnengehaald wordt.

Namens de kerstactiecommissie en het bestuur alvast bedankt voor de inzet!

Indeling kerstactie:

Gees: Sweel zaterdag 3 en JO19(1) en 45+
Zweeloo:
Sweel zaterdag 2 en JO15(1) en 35+
Wezup en Wezuperbrug: Sweel zondag 1 en Sweel zondag 2
Meppen: Sweel zondag 3 en JO17(1)
Benneveld en Oud Aalden: VR1 en VR2 en MO15(1)
Aalden wijk 1: Sweel zondag 4 en MO17(1)
Aalden wijk 2: Sweel zondag 5 en JO15(2)