Jeugdvoetbaldagen vv Sweel van woensdag 4 mei t/m vrijdag 6 mei 2022!!

Na negen succesvolle jaren wordt er in de meivakantie ’22 op Sportpark Alterbarg in Zweeloo alweer

de 10e editie van de Jeugdvoetbaldagen vv Sweel georganiseerd.

De dagen zijn gepland op woensdag 4 mei t/m vrijdag 6 mei a.s. van 10.00 – 15.00 uur.

Ook nu wordt het weer georganiseerd onder de vlag van onze voetbalvereniging vv Sweel.

Dit jaar gaan we geld ophalen voor het Ronald McDonald kinderfonds Nederland.

Het Ronald McDonald Kinderfonds zorgt er al meer dan 35 jaar voor dat zieke kinderen en hun familie dicht bij elkaar kunnen zijn. Zieke kinderen voelen zich namelijk beter met hun ouders, broertjes en zusjes in de buurt. Ouders houden de zorg beter vol met een rustplek dicht bij hun zieke kind.

Voor meer informatie kijk op: https://www.kinderfonds.nl/

Hierdoor hebben we net als voorgaande jaren besloten om € 5,00 van het inschrijfgeld rechtstreeks te doneren aan het Ronald McDonald kinderfonds Nederland. Daarnaast zal er op vrijdag 6 mei a.s. om 14.15 uur een sponsorloop worden gehouden waarmee we geld gaan inzamelen. De formulieren voor de sponsorloop worden tegelijkertijd bij de aanmelding meegestuurd.

Drie dagen voetbalplezier voor de jeugd t/m JO/MO15!! Onder begeleiding van enthousiaste trainers zal volop worden getraind op de techniek van de voetballers.

Tussen de oefeningen door is er uiteraard tijd voor een door ons verzorgde lunch. Alle spelers krijgen de eerste dag een tenue en een bal, die ze aan het einde van deze 3 voetbaldagen mee naar huis mogen nemen.

Spelers/speelsters van JO11 kunnen er voor kiezen om één nacht te blijven slapen (donderdag op vrijdag) en JO13, JO/MO15 kunnen voor twee nachten kiezen. Het is echter niet verplicht!

De kosten voor de 3 voetbaldagen zijn als volgt verdeeld:

• JO7: € 60,00 exclusief lunch en speelt alleen de ochtenden van 10.00 – 12.00 uur
  • JO8 t/m JO10: € 80,00 inclusief lunch en speelt van 10.00 – 15.00 uur
  • JO11: € 85,00 inclusief lunch en één overnachting van donderdag op vrijdag en speelt van 10.00 – 15.00 uur
  • JO13, JO/MO15: € 90,00 inclusief lunch en twee overnachtingen en speelt van 10.00 – 15.00 uur

(De spelers/speelsters slapen dit jaar in de kleedkamers en moeten zelf een matje/luchtbed en slaapzak meenemen. Het avondeten wordt verzorgd door vv Sweel en er is een goed gevuld avondprogramma.)

De inschrijfkosten voor spelers/speelsters van JO11, JO13 en JO/MO15 die niet blijven slapen bedraagt € 80,00 (incl. bijdrage voor het Ronald McDonald kinderfonds Nederland).

De betaling zal plaatsvinden via een automatisch incasso in de maand mei door onze penningmeester. Zie opmerking hierover in bijlage van het inschrijfformulier!

Voor aanmelden voor de jeugdvoetbaldagen 2022:

Stuur een email, waarin u aangeeft dat u een inschrijfformulier wenst, voor zaterdag 2 april a.s. naar: jeugdwebsite@vvsweel.nl

U krijgt dan een inschrijfformulier toegestuurd.

Uw kind wordt pas op de deelnemerslijst geplaatst als het inschrijfformulier volledig ingevuld weer teruggestuurd is naar onze administratie. U krijgt dan een bewijs van ontvangst.

De inschrijving wordt op volgorde van binnenkomst verwerkt.

Meer informatie over de voetbaldagen kunt u volgen via onze website: www.vvsweel.nl

Tot ziens bij de voetbaldagen 2022!!!!!