Jeugdvoetbaldagen van vv Sweel zijn wederom zeer succesvol verlopen

De afgelopen drie dagen betraden 55 jeugdvoetballers sportpark ‘t Alterbarg, om deel te nemen aan de jaarlijkse Jeugdvoetbaldagen.

Er werden onder prima weersomstandigheden diverse groepjes geformeerd, met elk een enthousiaste trainer. Aan de hand van oefenstof, die zorgvuldig was uitgekozen, leerden de kinderen de fijne kneepjes van de voetbaltechnieken met de bal, samen in een team spelen, conditie oefeningen en natuurlijk als afsluiting van het programma een partijtje tegen elkaar.

Henri Hooge bedankte namens het clubbestuur van vv Sweel de organisatoren Jan Roelof Jansen en Lars Sikken voor de prima invulling van het programma. Verder sprak Henri lovende woorden over de inzet van de trainers Maaike Lubbers, Norah Naber, Jort Jalving, Koen Willems, Kelvin Zwiers, Mees Kuipers en Jordy Werkman.

De lunch en het drinken werden de afgelopen drie dagen verzorgd door vrijwilligers van vv Sweel.

Foto’s Gerda Looije /Zie meer foto’s op Facebook VV Sweel