Jeugdvoetbal dag vrijdag 7 mei voor MO-JO17 en JO19

Beste spelers/ouders van JO17-1, JO17-2, MO17-1 en JO19-1,

Dit bericht betreft de Jeugdvoetbaldag op 7 mei 2021.

Graag willen wij weten wie van jullie mee willen doen aan deze gezellige en leuke Jeugdvoetbaldag.

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen van de activiteiten en willen graag weten wie van jullie deze dag van de partij is.

De kosten hiervoor zijn
€ 10,00, waarvan € 5,00 direct naar ons goede doel van dit jaar gaat, namelijk Stichting Opkikker!

Wil je daarnaast ook graag het tenue van de Jeugdvoetbaldagen 2021, dat kan natuurlijk ook, dan betaal je in totaal € 35,00.

De opgave graag via de website van vv Sweel, zodat wij precies weten wie wat heeft besteld en wie we deze dag kunnen verwachten!

De deadline voor opgave is komende vrijdag,
d.d. 2 april 2021!

Dus geef je snel op via de website vv Sweel, en vraag een inschrijfformulier aan via jeugdwebsite@vvsweel.nl

Wij hebben er in elk geval veel zin in hopen jullie allemaal te mogen begroeten op 7 mei 2021.

Organisatie Jeugdvoetbaldagen