Jarno Rötgers per direct aan de slag als assistent-trainer v.v. Sweel (zon)

Per direct is Jarno Rötgers toegevoegd aan de technische staf van de hoofdmacht van v.v. Sweel (zon).

De 36-jarige Aaldenaar zal hoofdtrainer Ruud Jalving tijdens de training op donderdagavond ondersteunen. Dat geldt ook voor de begeleiding op zondag. Overigens blijft Rötgers actief als speler van het tweede team van v.v. Sweel (zon).

v.v. Sweel is blij dat de oud-eerste elftalspeler beschikbaar is als assistent-trainer. Gelet op zijn kennis, ervaring en aanpak past hij uitstekend bij de jeugdige selectie van de zondag-hoofdmacht van v.v. Sweel.

Jarno Rotgers 2013

Jarno Rötgers speelde zes jaar bij FC Emmen, waarvan twee seizoenen in het Beloftenteam. Daarna heeft hij zes jaar bij Asser hoofdklasser ACV gespeeld. En vervolgens nog twee jaar bij zaterdag eersteklasser HZVV uit Hoogeveen. In 2007 keerde hij terug naar ’t Alterbarg