Jarno Rotgers en Martin Pronk winnen 14e editie Beach-toernooi; damesfinale prooi voor Kim Reinders en Joanne Katerberg

Ex-buurmannen en ex-buurmeiden uit Aalden gaan met de bokaal aan de haal

Jarno Rotgers en Martin Pronk hebben vrijdagavond bij de mannen de 14e editie van het Zweeler Beach-voetvolleybaltoernooi op hun naam geschreven. In de spannende finale op ’t Alterbarg waren de twee ex-buurmannen te sterk voor Frank Schijf en Egbert Vugteveen. Op de derde plaats eindigden Twan Jalving en Rick ter Avest.

Damesfinale

Bij de dames ging de beker met grote overmacht naar Joanne Katerberg en Kim Reinders. De twee ex-buurmeiden versloegen Sanne Prinsen en Maaike Lubberts. De derde plaats ging naar het duo Charel Werkman en Sophie Smit.

De aanmoedingsprijs was voor Marlies Jongepier en Silke de Lange. Bij de mannen ging deze prijs naar Huub Reuvers en Jelger Schepers.

Foto : Gerda Looije