Jans Bos – Zomer Voetbalkampen.

Voetballen in de zomervakantie?

Wil jij ook in de zomervakantie graag voetballen of keepen en training krijgen van gediplomeerde KNVB trainers en keepertrainer van FC Emmen? “Jans Bos Voetbalkampen” organiseert in Emmen {DZOH}, Meppel {FC Meppel} en Hasselt {Olympia’28} een 4-daags voetbalkamp voor jongens en meisjes.

Speel jij op dit moment in een E D of C team en wil je graag een betere voetballer of keeper worden? Ga dan naar de website  www.JansBosVoetbalkampen.nl  of  Facebook pagina: Jans Bos voetbalkampen.   Hier vind je alle informatie.

Eerstvolgende voetbalkampen zijn:

in Meppel is van 18 juli – 21 juli,

in Hasselt van 15 augustus – 18 augustus

in Emmen van 22 augustus – 25 augustus.

Wees er snel bij want, vol!!

De voetbalkampen omvatten vier dagen: van maandag tot en met donderdag. ‘                                                 De deelnemers slapen gewoon thuis en dat komt hun rust en concentratie ten goede. We willen graag, het liefst in teamverband, optimaal en zo frequent mogelijk met ze trainen. Dit alles steeds vanuit het teambelang.

De voetbalsport vraagt daar ook om. Je kunt in je eentje nu eenmaal niet winnen en ook niet verliezen. Om ergens te komen, moet je kunnen samenspelen. De doelpuntmaker heeft vaak assistentie nodig en de verdediging steun van het middenveld.’

In het dagelijks leven is Jans Bos werkzaam als KNVB-docent. Hij geeft onder meer UEFA C-cursussen en is actief op de HIS, de voormalig Sportacademie in Groningen. Verder geeft hij samen met enkele collega’s, trainingen op het Voetbal Talenten Centrum van het Carmel College in Emmen.

Momenteel is Bos werkzaam bij SV Meppen, waar hij de B-Juniorinnen onder zijn hoede heeft. Dit team speelt in de bundesliga, het hoogste niveau in Duitsland. De Aaldenaar verzorgde de afgelopen jaren ook talrijke voetbalkampen in de Verenigde Staten. Daarnaast heeft hij clinics gegeven in Zuid-Korea en Thailand.

In de komende zomermaanden staan voetbalkampen op het programma, in onder meer Hasselt (Olympia ’28), Meppel (FC Meppel) en Emmen (DZOH). Jans Bos hoopt ook op belangstelling vanuit België en Duitsland.

Nederlandse teams, die geïnteresseerd zijn in een trainingsstage in Amerika, kunnen ook met hem contact opnemen. Dat geldt ook voor buitenlandse teams, die naar Nederland willen komen. ‘Zomer volgend jaar, slaat een team uit de Amerikaanse staat New Jersey een trainingskamp op in Zweeloo. Dit ter voorbereiding op een toernooi in Europa.’ Dit jaar beperkt Bos zich nog tot de voetbalkampen, maar komend jaar wil hij zijn formule uitbreiden naar meerdaagse hockey-, golf-, honkbal- en tafeltennisclinics.

Kijk voor meer info en aanmeldingen op de website www: JansBosVoetbalkampen.nl of stuur een mail naar info@JansBossportkampen.nl