Jannie van der Weide vertrouwenscontactpersoon vv Sweel

Vanaf 2019 is Jannie van der Weide actief als vertrouwenscontactpersoon (VCP) binnen vv Sweel.

Jannie is een aanspreekpunt voor een ieder die opmerkingen, vragen of signalen heeft met betrekking tot seksuele intimidatie of ander grensoverschrijdend gedrag (agressie en geweld, pesten en uitsluiting, discriminatie en vormen van intimidatie).

De meldingen kunnen gedaan worden door leden, ouders, vrijwilligers, supporters of gasten van de vereniging.

Bij een melding zal de VCP in gesprek gaan met de melder en in samenspraak kijken welke vervolgstappen ondernomen kunnen worden. Er is altijd de mogelijkheid om een vertrouwenspersoon van de KNVB of van Centrum Veilige Sport Nederland in te schakelen.

De gesprekken met de VCP zijn altijd vertrouwelijk.

Contactinformatie van Jannie van der Weide:

Email : vertrouwenscontactpersoon@vvsweel.nl

Mobielnummer: 06 – 22 58 38 99