Interessante kennissessie voor jeugdtrainers v.v. Sweel

Hoofd Jeugdopleiding René Grummel van FC Emmen en Gienus Meijerink hebben afgelopen week op ‘t Alterbarg een interessante presentatie verzorgd voor de  jeugdtrainers van v.v. Sweel.

Grummel gaf een mooie en leerzame inkijk in de jeugdopleiding van de ere-divisionist uit Emmen. Hij vertelde de belangrijkste kenmerken van de jeugdopleiding van FC Emmen.

Op dit moment werkt v.v. Sweel aan een herziening van het jeugdplan. De kennissessie met  Grummel en Meijerink was in dat opzicht bijzonder waardevol.

De goed bezochte informatiebijeenkomst op ’t Alterbarg werd gegeven namens het Drents Verbond. Als Betaald Voetbal Organisatie heeft FC Emmen een voorbeeldfunctie en voortrekkersrol in de samenwerking met amateurverenigingen middels het Drents Verbond

Het Drents Verbond maakt zich sterk om een sportief bolwerk te vormen in de provincie Drenthe door een intensieve samenwerking op sportief, financieel, organisatorisch en maatschappelijk gebied.