Instructieavond AED en Bedrijfshulpverlening (BHV)

Eind oktober wordt er voor vrijwilligers van v.v. Sweel een instructieavond AED en Bedrijfshulpverlening georganiseerd. Deze instructie staat onder leiding van onze clubsponsor Gerwin Tiems van Bhv2Day.nl.

Elke week worden ongeveer 300 Nederlanders buiten het ziekenhuis getroffen door een hartstilstand. Dat dit ook bij onze vereniging kan gebeuren, is recentelijk maar weer eens duidelijk geworden. Snel ingrijpen is bij een hartstilstand van levensbelang en daarbij zijn mensen die eerste hulp kunnen verlenen essentieel.

De instructieavond op donderdag 22 oktober of donderdagavond 29 oktober a.s. – in de kantine op sportpark ’t Alterbarg – begint om 19.00 uur en zal rond 22.00 worden afgesloten.

Opgave vóór 15 oktober bij Jan Pol : 06 – 19 06 41 76