Inleveren van teamtassen en materialen.

Het einde van het seizoen nadert, en dus gaan we weer een datum prikken dat al het materiaal  van zowel jeugd als senioren weer ingeleverd kan worden, op het Sportpark.

De datums dat dit kan zijn :  woensdag 7 en  woensdag 14 juni,  tussen 19.00  – 20.30 uur,  Janneke Timmer en Gerda Looije zijn dan in de kantine voor het inleveren van de kledingtassen en materialen zoals de ballen en waterzakken etc.

De presentatie kleding van jeugd leden die stoppen of doorgaan naar een andere leeftijdsgroep, moet ook via de leiders op deze avond, ingeleverd worden !

Leiders en trainers die stoppen of gestopt zijn, moeten ook hun trainingstop, jas  en kleding van vv Sweel inleveren op deze avonden.

Als er wedstrijdshirts worden vermist of stuk zijn graag voor 15 juni, met  het nummer, doorgeven aan Gerda/Janneke.

Mocht de inlever data een probleem zijn dan graag even contact opnemen met Janneke of Gerda om een andere afspraak te maken.

Het inleveren van de  presentatie kleding van de Heren selectie teams wordt overlegd met Remko Koopman.

We willen er naar streven dat alles voor 25 juni ingeleverd is, dit in verband met het bestellen van de kleding voor het nieuwe seizoen.

Zijn er nog vragen, stuur een mail naar : kleding@vvsweel.nl

Met vriendelijke groet,

Kledingcommissie VV Sweel