10-17 juni Inleveren van Team- kleding

INLEVEREN VAN TEAM-KLEDING:

Op woensdagavond 10 juni van 19.00 – 20.00 is er een mogelijkheid tot inleveren van   de  wedstrijdshirts in team- tas , Leiders jassen, presentatiekleding  en inloop shirts, ingeleverde sokken en broekjes van spelers die gestopt zijn, en ballen, bidons etc.

Op woensdag 17 juni van 19.00 – 20.00, voorafgaand aan de Leiders en trainers bijeenkomst, is er een tweede mogelijkheid tot inleveren van de wedstrijd shirts, jassen, presentatiekleding etc etc.

Graag alles schoon inleveren.

De leden die blijven voetballen, blijven hun broekje en sokken behouden, ze leveren ze in bij de leider als ze stoppen met voetbal.

Graag willen we dat alle leiders van de jeugdteams, voor 1 juni aangeven, of hun tas met shirts nog compleet is. ( zie eerder gezonden mail)

Mocht je iets missen, bv  wedstrijd- shirt,  dan graag doorgeven aan de kleding commissie welk nummer je mist of welke maten, zodat wij dit op 1 juni kunnen bestellen bij MUTA,  en alle tassen  in het nieuwe seizoen weer compleet zijn.

Met vriendelijke groet,

de kledingcommissie