Informatie voor ouders/ deelnemers Jeugdvoetbaldagen.

Geachte ouders/ verzorgers,

Allereerst mooi dat jullie je allemaal op hebben gegeven voor de vv Sweel voetbaldagen.

De dagen beginnen om 10.00 en eindigen om 15.00. Graag s’ morgens op tijd aanwezig zijn. De lunch en drinken wordt verzorgd door de organisatie. Van de organisatie krijgen jullie op de eerste dag, een tenue , sokken en een bal. De bal krijgen jullie op de laatste dag mee naar huis.

Dit jaar blijft er ook weer een groep slapen op het voetbalveld. Omdat er bij jullie waarschijnlijk nog vragen zijn, even deze brief met extra informatie. Er zullen in totaal 51 kinderen zijn die blijven slapen. We zullen de kinderen proberen te verdelen in de daarvoor beschikbare kleedkamers in het oude gedeelte en een paar in het nieuwe gedeelte. In totaal zullen alle trainers ook overnachten in diezelfde kleedkamers of op de gang.

Bij de indeling zal rekening worden gehouden met de veiligheid. Er zijn uiteraard brandblussers aanwezig. Er zullen bij de avonden ook altijd twee bevoegde EHBO’ers zijn zodat bij kleine ongelukjes ook alles goed afgehandeld kan worden.

Voor de kinderen is het belangrijk dat ze zelf hun slaap spullen mee nemen. Hier onder staat een kleine paklijst met spullen die minimaal nodig zijn:

• Matje/ luchtbed (neem je een luchtbed mee, vergeet dan niet de pomp)
  • Kussen
  • Slaapzak
  • Toilettas met daarin bijbehorende spullen, zoals tandenborstel etc…
  • Genoeg kleding ( houd rekening met de weersvoorspellingen)

Verdere keuze om spullen mee te nemen kan altijd. Wij als organisatie staan niet garant voor spullen die uit de kleedkamers verdwijnen. Alle waardevolle spullen kunnen dan ook ten alle tijden in de kantine af gegeven worden. Overdag zullen de kleedkamers gebruikt worden als omkleed ruimte, niet als doucheruimte.

Op de beide avonden zullen er ook activiteiten voor de kinderen georganiseerd worden. Op de maandag avond zal dat een schoolopdracht zijn van Twan en Joris, dit is een speurpuzzeltocht door het dorp heen. De kinderen worden dan door ons begeleid. Op de dinsdag avond is er geen programma. Ajax speelt dan namelijk de halve finale van de Champions Leageu en die gaan we kijken voor wie dat willen. Aansluitend houden we nog een kleine disco.

De uiterlijke tijd om te gaan slapen staat op 12 uur ingepland. De activiteiten zullen vaak al eerder afgelopen zijn en tot die tijd krijgen de kinderen de keuze om in de kantine spelletjes te doen of al op bed te gaan. Bij de kleedkamers is vanaf 22.00 uur dan ook een stiltezone. Op deze manier willen we de kinderen die wel al eerder willen slapen ook de kans hiertoe geven.

Mocht u nog verdere vragen hebben wat betreft het avondprogramma dan horen wij dat graag. U kunt altijd een mail sturen naar janroelofjansen4@gmail.com of bellen naar 0637228551. Wij hebben er in ieder geval erg veel zin in en hopen er voor de kinderen een paar onvergetelijke dagen van te maken!

Zoals eerder al aangegeven zullen de vv Sweel voetbaldagen in het teken staan van NCFS. Om hiervoor nog extra geld in te zamelen willen we op woensdag 1 mei om 14.15 een sponsorloop houden.

De kinderen zullen bij deze loop 12 minuten gaan lopen rond een half voetbalveld. Voor de kinderen vanaf de JO11 is dit een verplicht onderdeel, de kinderen van JO9 en jonger mogen hier zelf voor kiezen of ze wel of niet mee doen.

Om geld in te zamelen is het de bedoeling dat kinderen op zoek gaan naar sponsoren. Denk hierbij aan ouders, opa’s en oma’s, buren, enz. Deze sponsoren kunnen er voor kiezen om een vast bedrag te sponsoren of een bepaald bedrag per rondje. We begrijpen natuurlijk dat de kinderen dit geld op woensdag 1 mei niet zelf mee kunnen nemen dus het geld kan op zaterdag 11 mei van 10.00 – 12.00 in worden geleverd in de bestuurskamer van vv Sweel. Hierbij is het van belang dat het geld + het sponsorformulier mee worden genomen.

We hopen er natuurlijk op dat er zo veel mogelijk sponsoren worden gevonden en dat we hiermee een mooi bedrag op kunnen halen voor NCFS!

Jan Roelof Jansen, Roald Vrieling
Organisatie vv Sweel voetbaldagen