Informatie omtrent a.s Jeugdvoetbaldagen VV Sweel

Jeugdvoetbaldagen 2016 045

De ouders van de deelnemende kinderen hebben onlangs een uitgebreide mail gehad met informatie over de jeugdvoetbal dagen. Mocht deze brief niet zijn aangekomen stuur dan een mail naar : jeugdwebsite@vvsweel.nl

Er zijn 96 kinderen opgegeven voor de jeugdvoetbaldagen, die op maandag 24 april tot en met woensdag 26 maart  gaat beginnen.

We beginnen elke dag om 10.00 en eindigen om 15.00. Graag op tijd zijn zodat de trainingen op tijd kunnen beginnen. Bij fris weer is het handig om een trainingspak mee te nemen. De lunch en het drinken wordt overdag verzorgd door de organisatie.

Voor de ouders waarvan de kinderen blijven slapen: De kinderen worden verdeeld  over 3 grote legertenten. Per tent is er ruimte voor 20 kinderen , 2 tenten voor de jongens, en  voor de meiden een aparte tent. In totaal zullen 4 trainers + Jeroen Dijkstra ook overnachten in die zelfde tenten.

Bij het opzetten van de tenten zal rekening worden gehouden met de veiligheid. Zo zal er voldoende ruimte zijn tussen de tenten zodat er bij nood een ziekenwagen langs zal kunnen. Ook zal er voor gezorgd worden dat er een brandblusser bij de tenten aanwezig is. Er zullen bij de avonden ook altijd twee bevoegde EHBO’ers zijn zodat bij kleine ongelukjes ook alles goed afgehandeld kan worden.

Voor de kinderen is het belangrijk dat ze zelf hun slaapspullen mee nemen. Hier onder staat een kleine paklijst met spullen die minimaal nodig zijn:

• Matje/ luchtbed (neem je een luchtbed mee, vergeet dan niet de pomp)
  • Kussen
  • Slaapzak

Verdere keuze om spullen mee te nemen kan altijd. Wij als organisatie staan niet garant voor spullen die uit de tenten verdwijnen. Alle waardevolle spullen kunnen dan ook ten alle tijden in de kantine af gegeven worden. Overdag zullen de tenten dicht gaan en zal de organisatie er voor zorgen dat er een oogje in het zeil word gehouden.

Het avondeten en ontbijt wordt verzorgd, in de kantine van het sportpark. Op de beide avonden zullen er ook activiteiten voor de kinderen georganiseerd worden..

Mocht u nog  erg dringende  vragen hebben wat betreft het avondprogramma dan horen wij dat graag. U kunt altijd een mail sturen naar je.dijkstra@st.hanze.nl of bellen naar 0611915490. Wij hebben er in ieder geval erg veel zin in en hopen er voor de kinderen een paar onvergetelijke dagen van te maken!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Dijkstra