Info voor vrijwilligers over seizoensafsluiting!!

Beste vv Sweel vriend(in),

Het einde van het voetbalseizoen nadert. Een seizoen waar weer vele voetballers bij zowel de jeugd als de senioren hun sportiviteit hebben kunnen ontplooien. Dit was en is alleen maar mogelijk met de vele vrijwilligers die we bij vv Sweel hebben. Samen maken we de club zoals die is, een club waar iedereen zich thuis mag voelen.

Om het seizoen af te sluiten organiseren we zaterdag 30 juni een sportieve middag met aansluitend een BBQ. Onder het genot van een hapje, drankje en stukje muziek willen we de saamhorigheid graag onderstrepen.
De sportieve middag begint om 11:30 uur met boarding-voetbal voor de jeugd gevolgd door de senioren. Voor de  jeugd is er ook een penalty-bokaal op keepers met naam van onze eigen club. Daarnaast kun je ook nog de technieken bij het voetvolleybal bekijken.

Als vrijwilliger kun je natuurlijk ook meedoen aan de activiteiten, maar belangrijker is dat je gewoon gezellig komt kijken en deelnemen aan de BBQ. Voor deelname aan de BBQ vragen we om de kosten te dekken € 10,= per persoon.

Bij vv Sweel is iedereen even belangrijk, vrijwilliger of lid…..samen maken we het verschil. Graag zien we jou, maar ook je partner is welkom op de afsluiting van dit seizoen. Heb je je nog niet aangemeld en wil jij met of zonder partner wel deelnemen aan de BBQ, stuur dan even een email naar Hester Pronk of Steven Teunissen. Bellen kan ook!

Namens vv Sweel tot ziens op 30 juni,
Alfred Vrieling