“In Zweeloo kan alles…!, dat wordt tenminste vaak wal zegt”

En dat klopt ook bij vv Sweel voor de volle 100%…!

We hebben: Boarding voetbal, Beachvoetvolley, Zwaagstra-toernooi, Jeugdvoetbaldagen, een enthousiaste supportersvereniging, prachtige velden met beregening, een sportpark die gemetamorfoseerd is en ook nog regelmatig zaterdagavondvoetbal met een goed gevulde kantine met livemuziek, een internationaal toernooi voor de oudste jeugd, maar bovenal heeft onze 100-jarige club een bloeiende jeugdafdeling !

Daarnaast bruist vv Sweel van vele enthousiaste vrijwilligers, want daar kunnen we natuurlijk niet zonder! Echter, op het gebied van jeugdtrainers en jeugdleiders kunnen we echt nog veel personele versterking gebruiken.

Wil je graag voor onze jeugd 1 of 2 keer in de week een training verzorgen? Of liever niet alleen, dan kun je ook kiezen voor een training in duoverband. De jeugdvoetballers van vv Sweel verdienen het om twee keer per week lekker te kunnen trainen. Daarom zoeken we jou! Daarnaast zijn we ook nog op zoek naar leiders voor een aantal jeugdteams op de zaterdag. Trainers en leiders dus voor zowel de onderbouw als de bovenbouw.

Heb je interesse voor het trainer- en/of leiderschap van onze jeugdteams? Stuur dan een mail naar : jeugdzaken@vvsweel.nl

Alvast bedankt voor de reactie!

Hartelijke groet, TC Jeugd vv Sweel