Imponerende opmars jonkie Noa Ellen (11) duurt voort : selectie meiden onder 12 jaar district Noord

De imponerende opmars van de pas 11-jarige speelster Noa Ellen van vv Sweel duurt voort.

Noa schaarde zich de afgelopen week bij de beste speelsters onder12 jaar van district Noord. De beloftevolle Aaldense nam maandag met succes deel aan de afsluitende selectietraining.

Het is in alle opzichten weer een Next Level voor de beloftevolle jeugdspeelster uit Aalden, die enthousiast reageerde op haar de selectie bij Meiden onder 12. “Ik dacht wel van: ‘wow, dit is wel echt leuk en als ik het goed blijf doen, dan hoop ik wel echt dat ik ver kan komen!”

Niveau

Noa maakte afgelopen seizoen al deel uit van het selectieteam -12 van KNVB Noordoost Nederland, maar met het noordeliljk meidenteam onder 12 jaar wacht er qua niveau en inspanning een nieuwe uitdaging.

Sweel JO13

Ze speelt dit seizoen ‘gewoon’ bij  vv Sweel en voor haar is een overstap naar een hoger clubniveau nog niet aan de orde. Noa zegt: “Ik ben nog jong en moet me eerst verder blijven ontwikkelen. Dat kan prima bij vv Sweel. Ik speel in Sweel JO13. Ik vind het bovendien leuk om met mijn vrienden in een team te spelen. Ik combineer de trainingen en wedstrijden bij vv Sweel met de bijeenkomsten van het noordelijk meidenteam.”