Hulp in de schoonmaak!

Beste leden,

Wij zijn op zoek naar enige hulp in de schoonmaak!
Zoals velen van jullie weten, komt er iedere vrijdag een schoonmaakbedrijf langs dat zich bezig houd met schoonmaak van alle vloeren en toiletten. Helaas merken wij dat bepaalde onderdelen meer aandacht nodig hebben om dit schoon en netjes te houden.

Hiervoor vragen wij jullie hulp:
Iedere week komt er een tweetal bestaand uit leden of vrienden/familie van leden, vrijwillig +/- één uur schoonmaken.
Dit zal plaatsvinden op een maandag t/m donderdag. Welke dag en tijd mag het tweetal zelf invullen.
Het tweetal houdt zich bezig met het schoonmaken van de bar, keuken en toiletten. Het is geen uitgebreide schoonmaak en dit wordt ook niet verwacht. Het gaat er voornamelijk om dat de keuken schoon wordt gemaakt en bv de koffiepotten schoon zijn.
Verder haalt dit tweetal een doekje over de bar en toiletten omdat deze veel worden gebruikt.
Met deze taken ben je samen ongeveer een uurtje bezig.

Hester Pronk zal deze vrijwillige schoonmaakploeg coördineren. Zij gaat zorgen voor een planning via een rooster. Ook zal zij een avond organiseren waarbij er extra informatie en uitleg wordt gegeven. Er zal een groepsapp worden aangemaakt.

Het zou erg fijn zijn als zoveel mogelijk leden of vrienden/familie van leden deelnemen aan deze schoonmaakploeg zodat we er samen voor kunnen zorgen dat we met elkaar gebruik kunnen maken van een schone en frisse kantine!! Hoe meer personen deelnemen, hoe minder vaak je zelf hoeft te komen.
We hopen met zo’n grote groep te zijn dat je bv maar één keer per 3/4 maand aan de beurt bent.

Aanmelden kan bij Hester Pronk via een appje:
06 20947204 graag voor 8 nov!
Aanmelden mag als een koppel (tweetal) maar ook persoonlijk.

We hopen zoveel mogelijk aanmeldingen te ontvangen zodat we dit samen als club kunnen oplossen😊.

Willemien, Kirsten, Marloes en Hester.