Hoofdmacht Sweel (zat) raakt ongeslagen status kwijt

Na 21 wedstrijden is de zaterdaghoofdmacht van v.v. Sweel door toedoen van Wagenborger Boys zijn ongeslagen status kwijtgeraakt. Op eigen veld ging de kampioen in de 5e klasse E zaterdagmiddag met 2-3 onderuit. Bij rust stond het 1-2. Sweel (zat) speelde een ronduit slechte wedstrijd en ging terecht de bietenbrug op.

Zaterdagmiddag leek even niets meer over van de ploeg die twee week eerder Erica’86 met 9-1 van de mat veegde en daarmee op sublieme wijze de titel in 5e veiligstelde.

Sweel kwam door een doelpunt van Willy Lubowa op voorsprong, maar nog voor rust kwamen de Noord-Groningers door persoonlijke fouten op 1-2. In de tweede helft zette Lars Sikken de 2-2 op het scorebord, maar het slotakkoord was echter voor de ploeg uit Wagenborgen : 2-3.

Komende zaterdag speelt Sweel het uitduel in Winschoten tegen WVV.