Holland Intermediair en vv Sweel zetten langjarige samenwerking voort

Holland Intermediair is ook het komend seizoen teamsponsor van Sweel zat 2 en Sweel JO19. Het in Gees gevestigde bedrijf is al vele jaren als teamsponsor en supporter aan vv Sweel verbonden. Deze maand werd de langjarige samenwerking met de club uit Zweeloo tot de zomer van 2021 verlengd.

Winnen mag in de visie van voetballiefhebber én clubsponsor Geert Kiers nooit het enige doel zijn. ‘Veel belangrijker is de ambiance waarin de voetballers zich kunnen ontplooien.’ Dat is ook één van de belangrijkste redenen waarom de inwoner van Gees al vele jaren met zijn verzekeringsbedrijf Holland Intermediair als sponsor verbonden is aan het voetbal in Zweeloo. Op ’t Alterbarg voelt hij zich echt thuis.

Onderdeel van samenleving

Kiers kwalificeert v.v. Sweel als een goed georganiseerde vereniging. ‘Dat alles dankzij de inspanning van een groot aantal vrijwilligers. Het is belangrijk dat de jeugd een vertrouwde plek heeft om elkaar te ontmoeten. Daarbij gaat het voor ons niet in de eerste plaats om winnen of verliezen. Het is belangrijk dat er een positieve omgeving wordt gecreëerd, waarin spelers in een veilige omgeving sportieve vaardigheden kunnen aanleren. Dat maakt een vereniging een belangrijk onderdeel van de samenleving. Wij werken in die samenleving en geven daaraan graag iets terug in de vorm van sponsoring.’

Interesse van klanten

Holland Intermediair sponsort volgens Kiers de interesse van de klanten. ‘Het voetbal neemt daarbij een prominente plaats in omdat daar mijn grootste interesse ligt op sportgebied. Overal waar mensen zich inzetten om iets te organiseren komt er wat op gang. Dat is mooi om te zien en daar willen wij graag een steentje aan bijdragen.’

Voorhoedespeler

Ambiance, vertrouwen en zekerheden staan ook hoog in het vaandel bij Holland Intermediair. Het verzekeringsadviesbureau is al jarenlang op regionaal en lokaal niveau een voorhoedespeler in de wereld van de (bedrijfs)verzekeringen en risicomanagement. Geert Kiers doet zaken met meerdere verzekeraars, geselecteerd op basis van jarenlange ervaringen met betrekking tot deskundigheid, premiestelling en schadeafhandeling.