Hoes van Hol-an Voetbalavond afsluiting van een mooi seizoen voor de jeugd van vv Sweel

Vrijdagavond, 17 juni, was terug van weggeweest de afsluiting van het seizoen voor de jeugd van vv Sweel. Een evenement om nog even met de jeugd samen te zijn en leuke dingen te doen en onze vrijwilligers te bedanken.

Helaas was de organisatie niet van het niveau wat je van vv Sweel mag verwachten en dat betreuren wij ten zeerste. Dit lag zeker niet aan de inzet van bepaalde personen maar de reden ligt meer in het niet goed plannen en de matige beschikbaarheid van het bestuur. Namens deze weg wil ik, zonder anderen daarin te kort te doen, derhalve wel de inzet van Jeroen Dijkstra en André Pol benoemen die op het laatste moment veel hebben geregeld hebben iets wat zeer wordt gewaardeerd.

Binnen het bestuur hebben we zaken geëvalueerd om ervoor te zorgen dat we volgend jaar evenementen organiseren welke vv Sweel waardig zijn.

Maar laten we niet in mineur eindigen. We kunnen met elkaar terugkijken op een heel mooi seizoen voor de jeugd van vv Sweel. Op naar het seizoen 2016/2017!

Namens het bestuur:

Richard Kuper