Henk Mekkes ere-hoofdsponsor van v.v. Sweel

Henk Mekkes is vrijdagavond in een bomvolle sportkantine op ’t Alterbarg benoemd tot ere-hoofdsponsor van v.v. Sweel.

Dat gebeurde tijdens de festiviteiten rondom de speciaal voor Henk Mekkes georganiseerde afscheidswedstrijd.

Met het ere-hoofdsponsorschap geeft de voetbalvereniging uit Zweeloo uitdrukking aan haar waardering voor de bijzondere bijdrage van Henk Mekkes, die door zijn sponsorbijdrage en grote mate van betrokkenheid in belangrijke mate heeft bijgedragen aan de positieve ontwikkeling van de club gedurende een grote reeks van jaren.

Henk Mekkes, die in 2014 al werd benoemd tot erelid, was meer dan dertig jaar als hoofdsponsor aan de voetbalclub uit Zweeloo verbonden.

Foto’s: Gerda Looije

Henk Mekkes ere-hoofdsponsor 2

Bijschrift foto: Aan de zijde van zijn vier kleinkinderen komt Henk Mekkes het hoofdveld op. Spelers en begeleiding vormen een erehaag.

Henk Mekkes ere-hoofdsponsor 3

Bijschrift foto: De traditionele groepsfoto.

Henk Mekkes ere-hoofdsponsor 4

Bijschrift foto: Als blijk van waardering verlaat Henk op de schouders van Ruud Jalving en Alexander Bosman het veld.