Hallo fietsfanaten van vv Sweel……Zin in een ongelofelijke fietservaring?

Schrijf je in voor de EK Wielrennen toertocht op zondag 17 september a.s. en fiets zij aan zij met de atleten van Team Jumbo Visma over het officiële EK Wielrennen parcours in Drenthe met sportpark ’t Alterbarg als pleisterplaats’!

Daag jezelf uit op het prachtige uitgezette 100 km parcours en beklim als kers op de taart de iconische Col du Vam (VAM-berg).

Een prachtig uitgezette 100km route op het officiële EK Wielrennen 2023 parcours in Drenthe. Verken het officiële EK parcours en beklim als een van de eerste het Dak van Drenthe. Een unieke klim van 460 meter op de VAM-berg! (16,4%). Als kers op de taart fiets je ook nog eens samen met atleten van Team Jumbo-Visma zoals Beau Snellink, Merijn Scheperkamp en Chris Huizinga!

Check:  www.jumboopdepedalen.nl en schrijf je in!