Grensrechter(s) gezocht!

Lijkt het jou leuk om als grensrechter betrokken te zijn bij het eerste elftal van vv Sweel?
Op dit moment heeft het eerste elftal van vv Sweel geen vaste grensrechter. Daarom is de vereniging op zoek naar een nieuwe grensrechter die deel uit zal maken van de technische staf van het eerste elftal.
De vereniging verwacht van de grensrechter dat hij of zij op wedstrijddagen (zondag of zaterdagavond) aanwezig is en op representatieve wijze bijdraagt aan het sportieve verloop van wedstrijden.
Wanneer je belangstelling hebt maar niet iedere week beschikbaar bent, ben je ook welkom om te reageren. De mogelijkheid bestaat om een poule van vrijwilligers samen te stellen die beurtelings een wedstrijd vlaggen.In dit geval betekent het dat je eens per 4 á 5 weken aan de beurt bent (afhankelijk van het aantal vrijwilligers in de poule).

Belangstellenden kunnen contact opnemen met Remko Koopman, bestuurslid technische zaken vv Sweel (tcsenioren@vvsweel).