Gezelligheid en fanatisme blijkt bij Sweel Vr 30+ een prima combi

Bier en bitterballen daar moet je van houden als je bij het 7×7 30+ damesteam van vv Sweel wil voetballen….Nou ja, zeker ook wel een beetje voetbalervaring of gewoon een natuurtalent zijn, is wel wenselijk. Zo gauw de dames namelijk de wei in gaan, is de wil om te winnen zeer zeker aanwezig met na afloop een gezellige 3e helft niet te vergeten.

Met een vrij vaste groep dames in de leeftijd van 30+ t/m 50+ wordt er al weer flink wat jaren gevoetbald op de vrijdagavonden. Gewoon omdat het zo’n leuk spelletje is, gewoon omdat het gezellig is en gewoon omdat het niet zoveel tijd kost. Voor trainingsavonden kunnen deze dames nog geen goed moment vinden, want altijd is er wel een andere afspraak, andere bezigheden; kortom tijd tekort. Maar die vrijdagavond zo’n 1 x in de twee weken die laten onze dames niet aan zich voorbijgaan.

Momenteel in een competitie met HOVC, Erica, KSC en Witteveen, staan onze dames op een mooie 2e plek met 8 wedstrijden gespeeld en 17 punten. Met nog drie speelrondes te gaan, op 3 en 17 nov en 1 dec kijken we nog zeker omhoog op de ranglijst.

Dit najaar wordt er niet meer op ons mooie sportcomplex gevoetbald, maar voel je vrij om in het voorjaar eens te komen kijken!

Bijschrift foto: Bovenste rij v.ln.r : Alja Scholing, Jeannet Schouten, Diane Bruinsma, Danielle Hemmen, Marlies Kregel, Hester Pronk, Ageeth Baas. Onder: Mirjam Kroezen, Marloes Kamman, Gea Wiebing, Marieke Pronk en Anoek van der Weide. Ontbrekend op de foto: Ruth Ellen en Carry Manting