Gezellige nieuwjaarsreceptie vv Sweel

Het is een mooie traditie: de nieuwjaarsreceptie van vv Sweel. Ook dit jaar was het in de kantine op ’t Alterbarg weer een gezellig samenzijn met de clubleden.

Voorzitter Alfred Vrieling keek in zijn toespraak terug op het afgelopen jaar en blikte alvast vooruit op een nieuw veelbelovend sportjaar.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie zette Jarno Rotgers zijn handtekening onder een nieuw contract. De 41-jarige oefenmeester begint in 2020/2021 aan zijn tweede seizoen op sportpark ‘t Alterbarg. Zowel de trainer als het bestuur zijn uitermate tevreden over de prestaties in de eerste seizoenshelft. Na acht duels staat Sweel op een derde plaats met 22 punten uit 9 duels. Dat zijn er zeven minder dan koploper KSC. Al heeft de equipe van Rotgers nog wel drie wedstrijden tegoed.

Op 19 januari kan Sweel in het restant van de eerder gestaakte wedstrijd tegen EHS’85 de 1e periodetitel veiligstellen.