Geslaagde vrijwilligersavond met Ron Jans en Bas Nijhuis

Als bedankje voor de inzet van de vele vrijwilligers die vv Sweel ondersteunen, van trainers tot groenploeg en van omroepsters tot kantinecommissie, werd vrijdag 16 oktober een Sportcafe georganiseerd in de kantine in Zweeloo.
De avond stond onder leiding van Eddy van der Ley, die als gasten Ron Jans en scheidsrechter Bas Nijhuis had meegenomen.
Beide gasten vertelden vrijuit over hun belevenissen in de voetbalwereld. Van serieuze verhalen tot hilarische anekdotes.
Halverwege de avond bracht Hendrikus nog een ode aan “de trainer” ten gehore, een lied dat door de hele zaal (inclusief Ron Jans) uiteindelijk werd meegezongen.

Ook de quiz was een succes, na een aantal rondes bleven Stefan Hemmen en Marjan Braam als winnaars over, zij ontvingen een gesigneerd shirt en een gesigneerde bal.

Na afloop werden de heren bedankt door voorzitter Bart Meems en kregen zij als aandenken een origineel Sweeler Pils mee naar huis.
Daarna bleven de heren nog gezellig nazitten en moesten ze uiteraard nog met iedereen op de foto.

Het bestuur wil via deze weg nogmaals alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet en hopen nog lang op hun steun te kunnen rekenen.

Bekijk hier op Facebook nog enkele foto’s van de avond