Geslaagde nieuwjaarsreceptie

De eerste nieuwjaarsreceptie van de fusieclub vv Sweel kan geslaagd worden genoemd.
In de kantine op sportpark ’t Alterbarg werden de gasten welkom geheten door het bestuur en de Supportersvereniging vv Sweel.

Nadat iedereen een plekje had en een gelukkig nieuwjaar gewenst had, begon voorzitter Bart Meems aan de jaarlijkse toespraak. Hierin werd kort de stand van zaken besproken van het eerste halfjaar van de fusieclub, zowel sportief als bestuurlijk.
Op sportief gebied vallen de prestaties van het eerste elftal op zaterdag op, zij doen nog volop mee voor het kampioenschap. Ook is het contract met trainer Bert Wiebing verlengd. De handtekeningen werden deze avond officieel gezet.
De mannen van vertrekkend trainer Ben Ribberink gooien alles in de strijd om ook volgend jaar weer in de derde klasse te spelen.
Ook het damesvoetbal zit in de lift, trainer Martin Pronk kan bijna elke trainingsavond over de voltallige selectie beschikken en de resultaten in de competitie zijn prima.

bert wiebing contractverlening

Daarna was het woord aan Hendrikus Vugteveen van de Supportersvereniging. Hij vertelde kort over het samengaan van de Vriendenclub van Sp. Zweeloo en Supportersvereniging Rood/Wit. De nieuwe supportersvereniging organiseert ook dit jaar weer vele activiteiten, waaronder het kaarten, de bingo, Tafelvoetbaltoernooi en de Speler van het Jaar verkiezing. Van dit laatste werd door Wout Hilbrands de tussenstand gegeven. Voor Sweel (zat) was de volgorde, Hadi, Bertin, Jaap. Voor Sweel (zon) was dit Berihu, Lars, Martijn. Maar er kan nog veel gebeuren in de tweede helft van het seizoen.

nieuwjaarsreceptie4

Nadat de voorzitter de plechtigheden had afgesloten werd er door de aanwezigen nog een gezellig avond van gemaakt.

nieuwjaarsreceptie3