Geslaagde kerstactie VV SWEEL

Op zaterdagochtend 17 december 2016 verzamelde zich rond 10.00 uur in de kantine een grote groep vrijwilligers (ruim 100!) om zich op te maken voor de jaarlijkse kerstactie van VV SWEEL.

De kerstactiecommissie bestaande uit Annemiek Vorsteveld, Zwaantje Hegen en Marjan Nijenbanning hadden de afgelopen maanden de nodige voorbereidingen getroffen. Op woensdag waren de spullen netjes ingepakt met hulp van een groep vrijwilligers. De dag van de kerstactie was uitstekend voorbereid en dus konden de groepen snel op pad met een aanbod van wijn, nootjes, mandarijnen, en droge worst.

Rond de middag was iedereen weer terug in de kantine en kon nog even worden nagepraat onder het genot van een kop soep en een broodje. Ondertussen werd het geld geteld in de bestuurskamer.

We hebben met elkaar een bedrag van € 1.830,- opgehaald. Een heel mooi bedrag dat we gaan besteden aan nieuwe doelen.

We kijken terug op een gezellige en succesvolle ochtend. We willen alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet. Uiteraard zijn we ook erg blij met de mensen die ons hebben gesteund door onze spullen te kopen. En in het bijzonder willen we de commissie bedanken voor de goede voorbereidingen en organisatie van de kerstactie.

Tot volgend jaar!

Bestuur VV SWEEL