Geniet op 20 mei van Fun & Entertainment bij vv Sweel op ‘t Alterbarg

De hoofdmacht van vv Sweel speelt op maandag 20 mei, 2e Pinksterdag, de laatste thuiswedstrijd van het seizoen en dat gaat bepaald niet ongemerkt voorbij. De ploeg van Marnix Bakker is nog in de race voor deelname aan de play-offs, maar het laatste competitieduel in eigen huis zal ook een echt familiefeestje worden : vanaf 10.30 uur tot 21.00 uur is er voor jong en en oud heel veel reuring op het voetbalveld.

Er is de hele dag een luchtkussen en gezellige muziek. Uiteraard is er de hele dag eten en drinken te koop op het voetbalveld! Kortom voor de hele familie een leuk dagje uit! Of je nu wel of niet een voetballiefhebber bent of wel of geen lid bent van de club maakt niets uit. Kom langs en geniet van een dagje Fun & Entertainment bij vv Sweel op sportpark ’t Alterbarg.

Het programma ziet er op 20 mei als volgt uit:

10.30 uur: Voetbalspellen voor kinderen van 5 tot en met 12 jaar, opgave kan via een app-bericht naar Jan Roelof Jansen 06 -37 22 85 51

12.00 tot 13.30 uur : Archery Attack deelname vanaf 12 jaar, opgave niet nodig, gewoon komen!
Archery Attack is een super spannende handboogactiviteit vol actie en teambuilding. Spannender dan paintball en dat zonder blauwe plekken! Twee teams strijden tegen elkaar en proberen de vlag van de tegenstander te veroveren. Iedere speler begint met 3 pijlen. Welk team heeft de beste tactiek om te winnen?

13.45 uur : Schijt je Rijk…. Waar schijt de koe….

14.00 uur : vv Sweel 1 – Dwingeloo 1 (*) ; Sweel is nog in race voor deelname aan de nacompetitie

16.00 uur: XXL Verloting, met hele leuke prijzen

16.30 uur: Livemuziek / DJ

21.00 uur : Afsluiting, man van fiets!

(*) = Voor kinderen tot en met 11 jaar is er de mogelijkheid om op te lopen met de spelers voor de wedstrijd. Opgave kan via Jan Roelof Jansen 06- 37 22 85 51. Gaat door bij voldoende opgave. Wie het eerst komt wie het eerst maalt….