Geen kampioenschap voor Sweel (zat)

In de allesbeslissende wedstrijd om het kampioenschap heeft NKVV aan het langste eind getrokken.

De wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel, genoeg voor NKVV.

De ruim aanwezige supportersschare  Zweeloo zag Sweel al snel op voorsprong komen door een goal van Thomas Wolting. Sweel kreeg nog enkele kansen, helaas werden twee handsballen over het hoofd gezien door het arbitrale trio.
Vlak voor rust kwam NKVV op gelijke hoogte. Na slordig balverlies bij Sweel kon Hilbink vrij binnen schieten.

In de rust moest keeper Haan zich laten vervangen door Thomas Kamman.
NKVV was de bovenliggende partij in de tweede helft. Maar de spitsen van NKVV kwamen er dankzij de sterkspelende backs Seubers en Moes niet aan te pas.

Halverwege kwamen zij wel met 10 man te staan door een tweede gele kaart.
Ondanks het overwicht in spelers, kon Sweel de ban niet breken. NKVV was zelfs nog dichter bij een goal, maar invalkeeper Kamman bleef in een 1-op-1 situatie op de been.

Vlak voor tijd de grootste kans op winst voor Sweel, maar een kopbal van Volders ging vlak voorlangs.

Kort hierna vond de prima leidende scheidsrechter het prima en floot voor het einde.