Geen blikjes meer in het water, maar in de statiegeld container.

Vanaf 1 april kunnen naast de plastic flesjes ook lege blikjes in de statiegeld containers op het voetbalveld. Dat zijn de containers met de oranje deksel.

Met het inleveren van de flesjes en blikjes kan je met een kleine moeite de club helpen met wat extra inkomen. Zorg dat de blikjes niet zijn geplet, maar nog een beetje de originele vorm heeft.

Dus gooi ze niet zomaar in de prullenbak, maar neem ze even mee naar de kantine waar een container staat.

Oja, de containers zijn dus niet bedoeld voor overig afval. Wees zo vriendelijk om dat in de “gewone “containers te doen. Dat scheelt onze vrijwilligers een hoop vies uitzoek werk.

Alvast iedereen bedankt die met ons meedoet, zo heeft de club een mooie opbrengst en zijn we verlost van zwervend afval.