Fijne feestdagen!

Het was te leeg en stil op het Alterbarg afgelopen jaar. Het coronavirus liet ons weten wat écht belangrijk is: je gezondheid en je naasten om je heen.

En ja, dat is belangrijker dan voetbal. Maar toch.. wat hebben we het gemist. Geen trainingen, geen volledige competitie en nauwelijks een derde helft. Gelukkig is het gelukt om de jeugd nog met elkaar te laten trainen en voetballen. Dank aan de vrijwilligers, die dat mogelijk gemaakt hebben. Het is fijn dat er ook in deze tijd mensen binnen onze vereniging opstaan en dit organiseren.

Corona heeft een grote impact op ons allemaal. Gelukkig hebben we een gezonde vereniging, al moet dit ook niet te lang meer duren. We hebben gebruik gemaakt van de regelingen die er zijn. En hoe mooi is het dat we er – dankzij onze actieve sponsorcommissie – nog steeds sponsoren bij krijgen? In deze tijd is dat extra bijzonder. Dank daarvoor!

Het sportpark is nu gesloten. Het zal in januari niet meteen los gaan, maar ik droom alvast van een nieuw seizoen waarin alle teams de wei weer in mogen, een warme en gezellige kantine, drukte langs de kant en het geluid van juichende spelers en supporters.

Via deze weg wens ik al onze leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren gezellige feestdagen toe en een nieuw jaar vol nieuwe kansen.

Blijf gezond!

Namens het bestuur,