Feestelijke start v.v. Sweel

Meer dan 350 leden en supporters hebben afgelopen zaterdag op sportpark ’t Alterbarg de feestelijke startactiviteit van vv Sweel gevierd.

Vooraf werden door alle teamsponsoren de contracten ondertekend. Elke sponsor kreeg als dank een shirt van het gesponsorde team. Nogmaals veel dank voor de sponsoren.

img_6894a
Foto: Monique Jonkman-Koolen

Om 15:00 uur startte het programma met een onderling voetbaltoernooi voor de senioren en de A’s. Dankzij de grote opkomst konden er 6 teams samengesteld worden. Uiteindelijk ging team ‘Manchester United’ er met de eer vandoor.

Gelijktijdig gingen er sportieve activiteiten voor de jeugdleden van start. Van zo hard mogelijk schieten op Dikke Bertha, Levend Tafelvoetbal tot flessenvoetbal en partijspel. Vele jeugdleden deden actief mee en beleefden veel plezier onderling.

Om 17:30 uur hield voorzitter Bart Meems de offciele openingstoespraak. Daarna gaf hij het woord aan hoofdsponsoren Henk Mekkes van Auto Mekkes en Jan Pol namens de Zwaagstra Groep. Zij hadden een verrassing in petto voor de aanwezigen, ze boden een grote, uit hout gezaagde bal met inscriptie aan. Deze heeft inmiddels een mooie plek bij de entree van de kantine gekregen.
Vanaf 18:00 kon er onder het genot van een drankje genoten worden van de BBQ.

De feeststemming kwam er daarna goed in, jong en oud stonden uiteindelijk zelfs op de tafels te dansen.

Het bestuur spreekt van een geslaagde dag.

In het fotoalbum staat een kort fotoverslag van de dag.