Even voorstellen : Sweel MO17

De meiden van Sweel MO-17 hebben in de tweede reeks van de najaarscompetitie de stabiele lijn van de eerste reeks keurig voortgezet.

De ploeg staat opnieuw in de middenmoot, al steekt het nog altijd ongeslagen Twedo er met 18 punten uit zes duels wel met kop en schouders bovenuit.

In de eerste reeks eindigde Sweel MO-17 met zeven punten uit vijf duels op een verdienstelijke derde plaats.

Stand tweede reeks najaarscompetitie:

1. Twedo 6-18
  2. Pesse/Wijster 5-9
  3. HZVV 5-9
  4. Sweel 4-6
  5. Dalen/DSC’65 4-6
  6. De Treffer’16 5-3
  7. ACV 5-0

Op de teamfoto staand v.l.n.r.: Jolanda Hoveling; Saartje Elaut; Linda Klingenberg; Indi Scheffer; Zoë Weitering, Mandy Schoonbeek; Sanne Kuper; Lotte Pronk; Marit van Nuil; Kamila Golubeva; Dennis Popken; Fakie Rotmensen.

Op de teamfoto zittend v.l.n.r.: Romy Zwanenburg; Nienke Tielken; Julia Dabrowska; Suze Smidt; Rosan Jalving; Laura Pruisscher.