Enquête rookvrij sportpark

Beste leden en ouders/verzorgers van jeugdleden van vv Sweel,

Het bestuur van vv Sweel heeft het invoeren van een rookvrij sportterrein op haar agenda staan.

Roken en sport passen niet bij elkaar. Sporten is gezond, terwijl (mee)roken schadelijk is voor de gezondheid.

Veel kinderen brengen een groot deel van hun vrije tijd door op de sportvereniging.

Als kinderen anderen zien roken lijkt dat normaal en misschien zelfs aantrekkelijk.

Zeker als zij mensen zien roken naar wie zij opkijken zoals andere sporters, trainers en ouders.

Zien roken, doet roken.

We zijn van mening dat we als vv Sweel een voorbeeldfunctie hebben om kinderen een rookvrije omgeving te bieden.

Daarom willen we als vv Sweel streven naar een volledig rookvrij sportpark.

Doe mee aan de enquête

Door middel van een enquête willen we peilen wat het draagvlak is voor een rookvrij sportterrein.

Wij verzoeken u om aan te geven waar uw voorkeur naar uitgaat. De uitslag van de enquête zal worden besproken tijdens de extra Algemene Ledenvergadering van 8 november a.s., aanvang 20.00 uur. Komt allen!

We hopen en verwachten dat jullie massaal aan de enquête meedoen.

Mocht u dit bericht niet hebben ontvangen in uw mail, dan kunt u via deze weg de enquête invullen.

Stemmen is mogelijk tot 3 november en is mogelijk via onderstaande link:

Bestuur vv Sweel