Elfde editie Jeugdvoetbaldagen in aantocht

Na tien succesvolle jaren wordt er in de meivakantie op ’t Alterbarg in Zweeloo alweer de elfde editie van de Jeugdvoetbaldagen georganiseerd.

De dagen zijn gepland op woensdag 3 mei, donderdag 4 mei en vrijdag 5 mei van 10.00 – 15.00 uur.

Ook dit keer wordt het evenement weer georganiseerd onder de vlag van v.v. Sweel. Het spelplezier van de kinderen staat voorop. De organisatoren hebben de afgelopen jaren geëvalueerd en een aantal aanpassingen doorgevoerd, waardoor er nog meer variatie voor de kinderen is.

De kosten zijn gelijk aan de voorgaande jaren en zo hopen we het voor iedereen zo toegankelijk mogelijk te houden en zoveel mogelijk kinderen te enthousiasmeren om deel te nemen.

De organisatie staat dit jaar onder leiding van Jan Roelof Jansen en Lars Sikken. Samen met een enthousiaste groep vrijwilligers staan ze garant voor drie dagen voetbalplezier voor de jeugd t/m 17 jaar!! Onder begeleiding van enthousiaste trainers zal volop worden getraind op de techniek van de jeugdvoetballers.

Tussen de oefeningen door is er uiteraard tijd voor een door een goed verzorgde lunch en drinken.          Alle spelers krijgen de eerste dag een tenue, die ze aan het einde van de voetbaldagen mee naar huis mogen nemen.

Kinderen van 10 jaar en ouder kunnen er ook voor kiezen om te blijven slapen, maar dat is voor iedereen een vrije keuze. De kosten voor de drie voetbaldagen inclusief 2 overnachtingen is € 90,-. De kinderen slapen dit jaar weer in de kleedkamers en moeten zelf een matje/luchtbed en slaapzak meenemen. Het avondeten wordt verzorgd door ons, en er is een goed gevuld avondprogramma.

De inschrijfkosten voor kinderen die 9 jaar of jonger zijn, of kinderen tot en met 15 jaar die niet blijven slapen zijn € 70,-.

De betaling zal plaatsvinden via een automatisch incasso in de maand mei door onze penningmeester. Zie opmerking hierover in bijlage van het inschrijfformulier!

De organisatie heeft besloten dit jaar maximaal 84 deelnemers ( 7 x 12) toe te laten. Als dit aantal bereikt is, is er een wachtlijst voor als er kinderen afvallen. U krijgt hierover dan nader bericht.

Aanmelden voor de jeugdvoetbaldagen 2023.

Stuur een email naar: janroelofjansen4@gmail.com  dan krijg je een inschrijfformulier toegestuurd.

Uw kind wordt pas op de deelnemerslijst geplaatst als het inschrijfformulier volledig ingevuld, weer teruggestuurd is naar onze administratie. U krijgt dan een bewijs van ontvangst.

De inschrijving wordt op volgorde van binnenkomst verwerkt.

Inschrijven kan tot en met donderdag 6 april!

Na die tijd inschrijven is mogelijk, maar dan helaas zonder kleding. Geef je dus snel op en zorg dat je er op tijd bij bent, want vol = vol!

Meer informatie over de voetbaldagen kunt u volgen via onze website:www.vvsweel.nl

Tot ziens bij de voetbaldagen!