( Extra foto’s )Eerste editie Open Sweeler-boardingtoernooi groot succes * gevolgd door mooie seizoensafsluiting

Afgelopen vrijdag vond op t Alterbarg het eerste Open Sweeler Boarding-toernooi plaats. Door 16 teams werd er ingeschreven. Deze teams waren afkomstig uit Zweeloo, Hoogeveen, Hollandscheveld, Nieuw Amsterdam, Zuidwolde en Zwartemeer. Al met al een prachtig deelnemersveld, waarbij er aantrekkelijk voetbal te zien was. Nadat er in de poule door elk team 3x gespeeld was vonden de kwartfinales plaats. Twee van deze wedstrijden werden beslist met shoot-outs waarbij uiteindelijk Vlot Montuurtje (JVZ) en ‘t Hoekie (Hollandscheveld) uit het toernooi vlogen.

De halve finales gingen uiteindelijk tussen Rvec en Hashtag Bielefant(HZVV A1) waarbij het Rvec met 4-1 wist te winnen. Airfryers (HZVV 1/2/3) wist het leven danst Sirtaki (uit eigen dorp) te verslaan.

Uiteindelijk werd de strijd om plek 3/4 gewonnen door Hashtag Bielefant. In de finale klopte de Airfryers het Roelof van Echten College met 3-2. Na afloop van de wedstrijden bleef het lang gezellig op t Alterbarg en werd er al gesproken over een 2e editie. Al met al een heel geslaagd evenement.

Foto’s boarding toernooi : Gerda Looije

Veel activiteiten tijdens seizoensafsluiting v.v. Sweel

Afgelopen zaterdag sloot v.v. Sweel onder zomerse omstandigheden het seizoen af met allerlei leuke activiteiten voor de leden en vrienden van v.v. Sweel, met onder andere een penaltybokaal voor de jeugd, onderling boarding toernooi voor alle spelende leden, voetvolley en een barbecue. Dit alles werd afgesloten met een feestavond in de tent met DJ Lars Evers.

Foto’s afsluiting VV Sweel : Gerda Looije

Extra foto’s afsluiting :  Judith Epping