Een dag geen voetbal……maar een triathlon….!

Zondag 28 augustus a.s. vindt de 5e editie van de Zwembad Zweeloo Cross Triathlon plaats in én rond ons mooie zwembad in Zweeloo.

Dit is echt de uitgelezen kans om gewoon een keer iets anders te proberen .. dit keer geen teamsport maar even alleen op eigen kracht een uitdaging aangaan.

– Het is heel laagdrempelig, een inspanning leveren in een ontspannende en uitdagende omgeving, met een gevarieerd parcours in en om het zwembad door het beekdal van de Aelderstroom

– Het is bovendien ook van de weinige triathlons in de omgeving

– Het inschrijfgeld komt ten goede aan Zwembad Zweeloo

– De organisatoren hebben speciaal voor de zondag gekozen, om zo de voetbaljeugd die op zaterdag actief is, ook de gelegenheid te bieden om deel te nemen.

– In de Zweeler dorpen zijn velen gelukkig al op diverse fronten sportief bezig : populair zijn fietsen en hardlopen zwemmen wat minder, zwemmen is een relatief kort onderdeel van de triatlon en dus kunnen deelnemers ook met de schoolslag prima uit de voeten

– Estafette is helemaal leuk om te ervaren : samen met vrienden/buurtgenoten een team formeren …

– Om alles in goede banen te leiden staat er een enorm team met vrijwilligers klaar om de deelnemers te ondersteunen

Het voorlopige programma van zondag 28 augustus 2022:

11.00 uur: 1/8ste  Triathlon – 500m zwemmen / 20km fietsen MTB / 5km lopen (cross)

12:00 uur: 1/8ste  Triathlon Estafette

12:30 uur: 1/16de  Triathlon – 250m zwemmen / 10km fietsen MTB / 2,5km lopen (cross)

14:00 uur: Kids Triathlon (t/m 12 jaar) – 75m zwemmen / 3km fietsen / 950m lopen

De inschrijfkosten zijn € 5,- voor de kids triathlon, € 25,- voor de 1/16de triathlon, € 30,- voor de 1/8ste triathlon en € 40,- voor de 1/8ste triathlon estafette.

Ga deze mooie uitdaging aan!!

Kijk voor meer informatie op onze website www.crosstriatlonzweeloo.nl.  Deelname is alleen mogelijk door middel van online aanmelden via deze website

Heeft u nog vragen over de Zwembad Zweeloo Cross Triathlon 2022? Stuur dan een mail naar zwembadzweeloocrosstriathlon@gmail.com en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.