Door belasten boetes KNVB

Kosten van gele en rode kaarten worden door de KNVB maandelijks in rekening gebracht bij VV SWEEL. Deze kosten worden vervolgens door de vereniging aan de desbetreffende speler door belast. De KNVB hanteert onderstaande tarieven voor senioren en junioren/pupillen in de A-categorie.

De volgende teams van VV Sweel vallen onder de A categorie:Zaterdag 2, Zondag 1, 2 en 3, JO 19-1, JO 17-1 en JO 15-1.

De indeling van de A categorie kan per seizoen worden vastgesteld door de KNVB.

Gele kaarten
Senioren die een gele kaart ontvangen, krijgen een KNVB-boete van € 15,30 bij de eerste t/m vierde, zesde en achtste waarschuwing. Voor de jeugd is dit € 7,00. Vanaf de vijfde, zevende, negende en volgende waarschuwing is de boete voor senioren € 27,00 en voor de jeugd € 15,30. Bij twee waarschuwingen in 1 wedstrijd is de boete voor senioren € 27,00 en de jeugd € 15,30.

Rode kaarten
Spelers die direct een rode kaart ontvangen, krijgen een KNVB-boete van € 27,00. Voor de jeugd is dit € 15,30.

Op reguliere basis zullen de boetes door VV SWEEL middels een factuur bij de spelers in rekening worden gebracht.