Denk aan de robotmaaier!

Hierbij een paar foto’s van de robotmaaier die vast loopt op een klein doel op veld 1 en 2. Er zijn enkele fanatieke jeugdvoetballers die op een doordeweekse dag een potje aan het voetballen zijn op veld 1 en 2 en daarbij de doeltjes niet terug zetten. Dit is sowieso niet de bedoeling, er is genoeg ruimte op de trainingsvelden!

De robotmaaier maait 24 uur per dag op veld 1 en 2 behalve bij wedstrijden. Door het laten staan van doelen, de netten van de grote doelen niet omhoog te doen of stoelen buiten de dug-out te laten staan kan de maaier zijn werk niet doen en beschadigd raken.

Dus ben jij degene die dit wel eens doet en (per ongeluk) vergeet op te ruimen of zie je toevallig dat het gebeurt, denk er dan even aan om het op te ruimen of mensen er op te attenderen, zodat de robotmaaier zijn werk kan doen en de velden mooi blijven.

De schade aan de robotmaaier