De voetbalwedstrijd Dwingeloo – vv Sweel wordt zondagmiddag live gestreamd

De voetbalwedstrijd Dwingeloo – vv Sweel wordt zondagmiddag live gestreamd.

Vanwege de regels die op sportparken gelden om het coronavirus in te dammen is het voor supporters niet mogelijk om bij de wedstrijd aanwezig te zijn.

Sweel wilde iets bieden aan de mensen die er graag bij hadden willen zijn. Aanmelden kan via Henk Mekkes : 06 – 505 15 740.

Vanaf 14.00 uur is het duel live te volgen.

Sweel is sterk begonnen in de derde klasse D, met zeven punten uit drie duels. Hierdoor voert de formatie van Jarno Rotgers de ranglijst aan. Tegenstander Dwingeloo kende een wisselvallige start: van de drie duels werd een keer gewonnen, een keer gelijkgespeeld en een verloren. De ploeg staat met vier punten uit drie duels achtste.

Ook als je geen Facebook hebt is het mogelijk om de voetbalwedstrijd te volgen: het evenement wordt via een speciaal account uitgezonden.