De strijd in de subtop voor vv Sweel 1 duurt voort!

Na een vrij paasweekend kan Sweel zich opmaken voor een pittige uitwedstrijd bij vv Ruinen. De strijd om de plekken 3 en 4 gaat onverminderd door. Pesse en Raptim lijken uit het zicht, maar hier achter ontwikkeld zich een felle strijd om de overige nacompetitie plekken. Ruinen, Sweel, HODO en Beilen bevinden zich namelijk binnen 1 verliespunt van elkaar!

A.s. zondag dus de onderlinge strijd tussen de nr 3 en 4 in Ruinen. De winnaar van deze wedstrijd kan een goeie slag slaan en de eerste tik uitdelen aan de directe concurrent!

Ruinen zit een goede flow en heeft de laatste 3 wedstrijden gewonnen, daarbij zaten ook de 3 punten die op stille zaterdag nog even uit Wanneperveen gehaald moesten worden met 20 minuten voetballen. Dit bleek echter geen probleem voor Ruinen en de tussenstand van 1-2 werd na de herstart opgekrikt naar een 1-3 eindstand.

Vorig jaar juni was Sportpark de Baete in Ruinen het toneel voor een verhit potje in de 2e ronde van de nacompetitie tussen Ruinen en Sweel. Onder tropische omstandigheden ontstond er een gelijkopgaande wedstrijd waarin uiteindelijk Ruinen in de slotfase aan het langste eind trok en zich plaatste voor de finale van de nacompetitie.

Zondag dus de kans voor Sweel op revanche voor deze nederlaag! Het wordt wederom een pittige klus tegen een makkelijk scorende ploeg. We hopen op veel publiek vanuit Zweeloo! De wedstrijd op het gezellige Sportpark de Baete begint om 14:00.

Tot zondag!