De kop is er af voor de zaterdag en zondag selecties

Het nieuwe seizoen is weer begonnen voor de zaterdag en zondag selecties van vv Sweel.

vv Sweel 1 (zon)

De selectie van zondag begon donderdag 31 juli onder leiding van de nieuwe trainer Ben Ribberink aan de eerste training van het seizoen. Ondanks een klein opstart probleempje in de vorm van ontbrekende ballen, verliep de training prima. Na de nodige conditie- en krachttraining werd er, volgens sommigen gelukkig, ook nog met de bal getraind. Ondanks de vakantie periode stonden er 18 spelers op het veld. Waarvan enkele nieuwe gezichten ten opzichte van vorig seizoen, er is wat geschoven met spelers vanuit het tweede en derde om de gaten op te vullen van de vertrokken en gestopte spelers.
Vanuit de A’s komt Mark Evenhuis over en Siebert Looije komt over van buurman VIOS.

Ben Ribberink training

De eerste oefenwedstrijd is donderdag 7 augustus tegen KSC in Schoonoord (20:00 uur), op de plek waar vorig seizoen het verblijf in de derde klasse veilig werd gesteld.

vv Sweel 1 (zat)

De spelers van trainer Bert Wiebing begonnen maandag 4 augustus aan de start van het seizoen. De zaterdag selectie verwelkomde twee nieuwe gezichten, Jasper van de Veen komt over vanuit de A’s en Thomas Kamman van de zondag selectie. Ook maandag was de vakantie periode nog merkbaar, slechts 11 spelers waren aanwezig. Komende week zullen er weer meer spelers op het veld staan na hun welverdiende vakantie.

vv Sweel 1 (zat) begint de oefencampagne op woensdag 13 augustus in Witteveen, tegen de plaatselijke Boys. Aanvang 19:30 uur

Bert Wiebing training